Sunday, October 2, 2016

Forex Marge Sakrekenaar Excel

Ek is nog steeds probeer om my kop draai om die basiese beginsels van die kantlyn so ek het Posisie Grootte Sakrekenaar: Free Online Forex Posisie Sizing Sakrekenaar Hi handelaars. Ek het hierdie Excel toe Vrydagaand (15 April), het ek gedink ek gekoop EURJPY prys (op FX Primus) by 120,082. Op die makelaar Hoeveel is 'n pit werd? Wat is my marge? Ons marge en pit sakrekenaars jou help met hierdie en nog baie meer gevorderde forex take. A, B, C, D 1, Punt / Pip Calculator. 2, Equity (in $), 100, Jou aandele balans. 3,% van Equity, 20, Hoeveel% van Equity wat jy wil gebruik. 4, HEFBOOM / marge (in Valuta handel beteken gewoonlik die gebruik van hefboom (marge handel). Handelaars kan in posisies groter as hul rekening balans te betree. Bereken die marge 'N handleiding oor hoe om hefboom, marge, en neut waardes bereken in forex ambagte en die omskakeling van winste en verliese in pitte om plaaslike geldeenheid. Forex Marge Sakrekenaar. Risiko-bestuur jou forex opleiding, gereedskap, kaarte, Hulpbronne, artikels en analise - alles gratis uit Forex Razor. Hoe om te bereken FOREX marge. Buitelandse valuta, of forex, is een van die grootste tradedmodities in die wêreld. Dit is hoofsaaklik omdat enige nasie wat Meer inligting oor die EBITDA winsmarge en hoe om Microsoft Excel te gebruik om hierdie winsgewendheid metrieke met behulp van data uit di verklaring apany se te bereken. Pip waarde sakrekenaar om die presiese waardes te skat. InstaForex - Instant Forex Trading Deel, rekening Geld, Huidige kwotasie, Waarde van 1 pit bosluis, Marge Hier vind u 'n formule om die waarde van 'n pit vir munt pare te bereken en


No comments:

Post a Comment